آخرین اخبار
کد مطلب: 80102
امام جمعه شهرکرد: دولت براي خروج چهارمحال وبختياري ازبن بست تلاش کند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1898

به گزارش سلام لردگان، حجت الاسلام و المسلمين ?محمدعلي نکونام? در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته درمصلاي امام خميني(ره) شهرکرد با اعلام سفر دولت در روزهاي آتي به استان اظهارداشت: قرار گرفتن استان در بن بست و ضعف زيرساخت ها، مانع جذب سرمايه گذاران به استان شده است.

وي ادامه داد: راه هاي استان با وجود اقداماتي که در سال هاي پس از انقلاب صورت گرفته، توسعه مناسبي نيافته و اين درحالي است که استان چهارمحال وبختياري از مسيرهاي مناسب براي ارتباط مرکز کشور به مناطق جنوبي است.

حجت الاسلام نکونام تصريح کرد: بر اساس بررسي کارشناسان وزارت راه و شهرسازي راه آهن استان با اتصال به استان خوزستان فاصله اين استان را به مرکز کشور حدود 400 کيلومتر کاهش مي دهد و از نظر اقتصادي باعث گشايش در چهارمحال وبختياري مي شود.

وي ادامه داد: استان چهارمحال وبختياري از موهبت هاي طبيعي زيادي براي سرمايه گذاري برخورداراست و باتوسعه راه ها و شتاب بخشي به اجراي پروژه راه آهن، زمينه جذب سرمايه گذاران به استان فراهم مي شود.

خطيب جمعه شهرکرد ادامه داد: دولتمردان از دادن وعده هايي که توان انجام آن را ندارند بايد بپرهيزند و مشي دولت دکتر روحاني نيز اين گونه است و آنچه را که قابل انجام نيست، وعده نمي دهد.

حجت الاسلام نکونام افزود: بدون شک دولت با محدوديت هايي مواجه بوده و انتظار استان چهارمحال وبختياري از دولت اين است که اجراي طرح هايي که زمينه رونق و توسعه استان را فراهم مي کند، در اولويت قراردهد.

وي توجه به توسعه فرهنگي و تکميل طرح هاي نيمه تمام مانند حوزه هاي علميه و مصلاهاي استان از سوي دولت را مورد تاکيد قرار داد.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري در بخش ديگر خطبه ها با محکوميت جنايات صهيونيست ها درسرزمين هاي اشغالي و غزه گفت: حقوق بشر غربي کشتار مسلمانان و کودکان بي گناه را مجاز مي داند و از تروريست هايي که دست به اين جنايت ها مي زنند، حمايت مي کند.

حجت الاسلام نکونام افزود: آمريکا با بمباران اتمي هيروشيما و ناکازاکي و همچنين کشورهاي غربي با حمايت از عراق و دادن تسليحات شيميايي به صدام کارنامه سياهي در بي توجهي به حقوق بشر دارند و اين گونه کشورها نمي توانند منادي دفاع از حقوق بشر باشند.

خطيب جمعه شهرکرد در بخش ديگر خطبه ها با تاکيد بر توجه به حلال و حرام الهي اظهار داشت: برخي محرمات مانند بدحجابي و استفاده از موسيقي هاي مبتذل در جامعه آنچنان رواج يافته که حرام بودن آن کمرنگ شده و آحاد مردم بايد تلاش کنند تا حرام خدا حلال و حلال الهي حرام نشود.

منبع:ايرنا

انتهاي پيام /*

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس